Boko Haram bir köyü yok etti…

Boko Haram terör örgütü Nijerya’da katliam yapmaya devam ediyor.

Terör örgütü Boko Haram üyeleri, Nijerya’nın kuzeydoğusunda bulunan Najba köyünde içlerinde kadın ve çocukların da bulunduğu 68 kişiyi katletti.
Görgü tanıkları, Boko Haram militanlarının köyü basıp yaktıkları, birçok ev ve işyerini yağmaladığı, kullanılamaz hale getirdiğini bildirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.